ﻋﺸﻖ ﮐﺎ ﺟﻤﺎﻝ۔۔ﻋﺸﻖ کی ﺭُﻭﻣﺎﻧﯿﺖ
ﺻﻮﻓﯽ کے ﻟﯿﮯ
ﺭﻭﺣﺎﻧﯿﺖ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﻨﺴﻨﯽ
ﺧﯿﺰ ﯾﺎ ﮨﯿﺠﺎﻥ ﺍﻧﮕﯿﺰ
ﺗﺠﺮﺑﮧ ﻧﮩﯿﮟ ہے، ﺻﻮﻓﯽ
ﺑﺎﻃﻦ کی ﮔﮩﺮﺍﺋﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ
ﺍُﺗﺮ ﮐﺮ ﺍﯾﮏ ﺍﺭﻓﻊ ﺍﻭﺭ ﺑﻠﻨﺪ
ﺻﻮﻓﯽ کے ﻟﯿﮯ
ﺭﻭﺣﺎﻧﯿﺖ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﻨﺴﻨﯽ
ﺧﯿﺰ ﯾﺎ ﮨﯿﺠﺎﻥ ﺍﻧﮕﯿﺰ
ﺗﺠﺮﺑﮧ ﻧﮩﯿﮟ ہے، ﺻﻮﻓﯽ
ﺑﺎﻃﻦ کی ﮔﮩﺮﺍﺋﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ
ﺍُﺗﺮ ﮐﺮ ﺍﯾﮏ ﺍﺭﻓﻊ ﺍﻭﺭ ﺑﻠﻨﺪ
ﺳﻄﺢ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭻ ﺟﺎﺗﺎ ہے،
ﺍﺱ ﮐﺎ ﺷﻌﻮﺭ ﺻﺎﻑ
ﺷﻔﺎﻑ ﺁﺋﯿﻨﮯ کی ﻣﺎﻧﻨﺪ
ﭼﻤﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺳﯽ ﺷﻌﻮﺭ
کے ﺁﺋﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺣﯿﺎﺕ
ﻭ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ کے ﺭﻣﻮﺯ ﻭ
ﺍﺱ ﮐﺎ ﺷﻌﻮﺭ ﺻﺎﻑ
ﺷﻔﺎﻑ ﺁﺋﯿﻨﮯ کی ﻣﺎﻧﻨﺪ
ﭼﻤﮑﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺳﯽ ﺷﻌﻮﺭ
کے ﺁﺋﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺣﯿﺎﺕ
ﻭ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ کے ﺭﻣﻮﺯ ﻭ
ﺍﺳﺮﺍﺭ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﻋﺸﻖ ﮐﺎ ﺟﺬﺑﮧ ﺍﺗﻨﺎ
ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ہے کہ
ﺍﺱ کے ﻋﻼﻭﮦ ﺍﻭﺭ کچھ
ﻧﻈﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﺎ ﺍﺳﯽ کی
ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﺗﺠﻠﯿﺎﺕِ
ﺍﻟٰﮩﯽ ﮐﺎ ﻣﺸﺎﮨﺪﮦ ﮐﺮﺗﺎ ہے
ﺍﻭﺭ ﺧﺎﻟﻖ ﮐﻮ ﭘﺎ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﺳﯽ ﻋﺸﻖ کی
ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﺷﻌﺎﻋﯿﮟ
ﺍُﺳﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ کے
ﺩﻟﻮﮞ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺩﯾﺘﯽ
ہیں ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺩﻟﮑﺶ
ﺟﻤﺎﻟﯿﺎﺗﯽ ﻭﺣﺪﺕ ﮐﺎ
ﻋﺮﻓﺎﻥ ﻋﻄﺎ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺭﻭﻣﯽؒ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ہیں
ﺟﺲ ﻧﮯ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﯿﮟ
ﺑﺼﯿﺮﺕ کی ﺭﺍﮦ ﭘﺎ ﻟﯽ
کہ ﮨﺮ ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﺑﮧ ﺑﯿﻨﺶ
ﯾﺎﻓﺖ ﺭﺍﮦ ﺍﺳﮯ ﮐﺴﯽ
ﺍﻭﺭ ﭼﯿﺰ کی ﺿﺮﻭﺭﺕ
ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ۔ ﺟﺲ ﻧﮯ
ﺭﻭﺡ کے ﺣﺴﻦ ﮐﻮ ﭘﺎ ﻟﯿﺎ
ﯾﺎ ﺟﻮ ﺭﻭﺡ کے ﺣﺴﻦ ﮐﺎ
ﮨﻢ ﭘﯿﺎﻟﮧ ﺑﻦ ﮔﯿﺎ
ﺑﺎﺟﻤﺎﻝِ
ﺟﺎﮞ ﭼﻮ ﺷﺪﮨﻢ ﮐﺎﺳۂ
ﺍﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ۔
ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ہے کہ
ﺍﺱ کے ﻋﻼﻭﮦ ﺍﻭﺭ کچھ
ﻧﻈﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﺎ ﺍﺳﯽ کی
ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﺗﺠﻠﯿﺎﺕِ
ﺍﻟٰﮩﯽ ﮐﺎ ﻣﺸﺎﮨﺪﮦ ﮐﺮﺗﺎ ہے
ﺍﻭﺭ ﺧﺎﻟﻖ ﮐﻮ ﭘﺎ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﺳﯽ ﻋﺸﻖ کی
ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﺷﻌﺎﻋﯿﮟ
ﺍُﺳﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ کے
ﺩﻟﻮﮞ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺩﯾﺘﯽ
ہیں ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺩﻟﮑﺶ
ﺟﻤﺎﻟﯿﺎﺗﯽ ﻭﺣﺪﺕ ﮐﺎ
ﻋﺮﻓﺎﻥ ﻋﻄﺎ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺭﻭﻣﯽؒ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ہیں
ﺟﺲ ﻧﮯ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﯿﮟ
ﺑﺼﯿﺮﺕ کی ﺭﺍﮦ ﭘﺎ ﻟﯽ
کہ ﮨﺮ ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﺑﮧ ﺑﯿﻨﺶ
ﯾﺎﻓﺖ ﺭﺍﮦ ﺍﺳﮯ ﮐﺴﯽ
ﺍﻭﺭ ﭼﯿﺰ کی ﺿﺮﻭﺭﺕ
ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ۔ ﺟﺲ ﻧﮯ
ﺭﻭﺡ کے ﺣﺴﻦ ﮐﻮ ﭘﺎ ﻟﯿﺎ
ﯾﺎ ﺟﻮ ﺭﻭﺡ کے ﺣﺴﻦ ﮐﺎ
ﮨﻢ ﭘﯿﺎﻟﮧ ﺑﻦ ﮔﯿﺎ
ﺑﺎﺟﻤﺎﻝِ
ﺟﺎﮞ ﭼﻮ ﺷﺪﮨﻢ ﮐﺎﺳۂ
ﺍﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ۔
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺭﻭﻣﯽؒ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ یہ
ہے کہ ﻋﺸﻖ ﺑﮯ ﻧﯿﺎﺯ ﺧﺪﺍ
کے ﺍﻭﺻﺎﻑ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ھے
ﻋﺸﻖ ﺯﺍ ﻭ ﺻﺎﻑِ ﺧﺪﺍﺋﯽ
ﺑﮯ ﻧﯿﺎﺯ
ﻋﺸﻖِ ﮐﻤﺎﻝ ﮐﺎ ﺁﻓﺘﺎﺏ
ہے ﻭﮦ ﺳﺎﺭﮮ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﺎ
ﻧﻮﺭ ہے ﻋﺎ ﻟﻢ ﺧﻠﻖ ﺳﺐ
ﺳﺎﯾﻮﮞ کی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﯿﮟ۔
ﻋﺸﻖ ﺭﺑّﺎﻧﯽ ﺳﺖ
ﺧﻮﺭﺷﯿﺪِ ﮐﻤﺎﻝ
ﺍﻣﺮ ﻧﻮﺭ ﺍﻭﺳﺖ ﺧﻠﻘﺎﮞ
ﭼﻮﮞ ﻇﻼﻝ
ﻋﺸﻖ کی ﺭﺍﮦ ﺍﯾﺴﯽ ہے
کہ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻋﻤﻞ ﺍﻭﺭ
ﻋﻠﻢ ﺩﻭﻧﻮﮞ کی ﺭﺍﮨﯿﮟ
ﺟﺬﺏ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ہیں، ﻋﻤﻞ
کی ﺭﺍﮦ ﭘﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ
ﺑﮩﺖ کچھ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﺗﺎ ہے،
ﻗﺪﻡ ﻗﺪﻡ ﭘﺮ ﭼﯿﻠﻨﺞ ﺳﺎﻣﻨﮯ
ﮨﻮﺗﺎ ہے، ﻋﻠﻢ کی ﺭﺍﮦ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮭﺎﺗﮯ
ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﮔﺘﮭﯿﺎﮞ
ﺳﻠﺠﮭﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺁﮔﮯ
ﺑﮍﮬﺘﯽ ہے، ﻋﺸﻖ کی
ﺭﺍﮦ ﻣﯿﮟ یہ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺭﺍﮨﯿﮟ
ﺟﺬﺏ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ہیں،
ﻋﺸﻖ کی ﺭﺍﮦ ﺍﯾﺴﯽ ہے
ﺟﻮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﮔﻢ ﮐﺮ
ﺩﯾﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﻋﺸﻖ کی ﺭﺍﮦ
ﭘﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ کی ﺧﻮﺩﯼ
ﻧﻈﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﯽ، ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﺎ
ﻋﻤﻞ ﺧﺎﻟﻖِ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﮐﺎ
ﻋﻤﻞ ﺑﻦ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺧﺪﺍ ہی
ﻧﺌﯽ ﺗﺮﺍﺵ ﺧﺮﺍﺵ ﮐﺮﺗﺎ
ہے ﺧﻮﺩ ﮐﮭﻮﮐﮭﻼ ﺑﺎﻧﺲ
ﺑﻦ ﺟﺎﺗﺎ ہے ﻭﮦ ﺗﺮﺍﺵ
ﺧﺮﺍﺵ کے ﺑﻌﺪ ﺍﻧﺴﺎﻥ
ﮐﻮ ﺑﺎﻧﺴﺮﯼ کی ﺻﻮﺭﺕ
ﺩﮮ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﺻﻮﻓﯽ
ﺍُﺱ ﮐﻠﯽ کی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﻮﺗﺎ
ہے ﺟﻮ ﺻﺒﺢ ﺳﻮﯾﺮﮮ
ﺳﻮﺭﺝ کی ﮐﺮﻧﻮﮞ ﮐﻮ
ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺩﯾﺘﯽ ہے کہ
ﺍﻧﮭﯿﮟ ﮐﮭﻮﻝ ﺩﮮ، ﺍﭘﻨﯽ
ﭘﻨﮑﮭﮍﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﻝ
ﺩﯾﻨﮯ کی ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺩﯾﺘﯽ
ہے ﺧﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮭﻠﺘﯽ۔
ﺳﻮﺭﺝ کی ﺷﻌﺎﻋﯿﮟ ﺍﺱ
کی ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻧﺎﺯﮎ
ﭘﻨﮑﮭﮍﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﻟﺘﯽ
ہیں ﺑﮍﯼ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺳﮯ
ﺁﮨﺴﺘﮧ ﺁﮨﺴﺘﮧ، ﺟﯿﺴﮯ
ﺟﯿﺴﮯ ﮐﺮﻧﯿﮟ ﭘﮍﺗﯽ ہیں
ﭘﻨﮑﮭﮍﯾﺎﮞ ﮐﮭﻠﺘﯽ ﺟﺎﺗﯽہیں، ﮐﻠﯽ ﺗﻮ ﻋﺸﻖ کے
ﺟﺬﺑﮯ ﺳﮯ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺻﺮﻑ
ﺍﺱ ﺑﺎﺕ کی ﺍﺟﺎﺯﺕ
ﺩﯾﺘﯽ ہے کہ ﺳﻮﺭﺝ کی
ﮐﺮﻧﯿﮟ ﺍﺱ کی
ﭘﻨﮑﮭﮍﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﻝ
ﺩﯾﮟ، ﻭﮦ ﺧﻮﺩ کچھ ﺑﮭﯽ
ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﯽ، ﺻﻮﻓﯽ ﺟﺐ
ﮐﻠﯽ کی ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ
ﮐﺮ ﻟﯿﺘﺎ ہے ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ
ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﻭﮦ
ﺩﺷﻮﺍﺭ ﺭﺍ ﮨﻮﮞ ﺳﮯ ﮔﺰٍﺭ
ﭼﮑﺎ ہے، ﻋﻤﻞ کی ﺭﺍﮦ
ﺳﮯ ﮔﺰﺭ ﭼﮑﺎ ہےﻋﻠﻢ
کی ﺭﺍﮦِ ﺳﮯ ﮔﺰﺭ ﭼﮑﺎ
ہے ﺩﯾﮑﮫ ﭼﮑﺎ ہے کہ ﺍﺏ
ﻭﮦ ﺟﺲ ﺭﺍﮦ ﭘﺮ ہے ﻭﮦ
ﻋﺸﻖ کی ﺭﺍﮦ ھے کہ
ﺟﮩﺎﮞ ﺍﺱ کی ﺧﻮﺩﯼ ﮔﻢ
ﮨﻮ چکی ہے ﺍﻭﺭ ﺟﮩﺎﮞ
ﻋﻤﻞ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﻢ کی ﺭﺍﮨﯿﮟ
ﺟﺬﺏ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﺻﻮﻓﯽ ﭘﮭﺮ ﺳﻮﺭﺝ
ﻣﮑﮭﯽ کے ﭘﮭﻮﻝ کی
ﻃﺮﺡ ﮔﮭﻮﻣﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺟﺲ
ﺟﺎﻧﺐ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﮨﻮﺗﺎ ہےﺍﺱ
ﮐﺎ ﺭُﺥ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﻑ
ﮨﻮﺗﺎ ہے، ﻋﺸﻖِ ﺍﻟٰﮩﯽ کی
ﺷﻌﺎﻋﯿﮟ ﺍﺱ کی
ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﯽ
ﮨﯿﮟ۔
ہے کہ ﻋﺸﻖ ﺑﮯ ﻧﯿﺎﺯ ﺧﺪﺍ
کے ﺍﻭﺻﺎﻑ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ھے
ﻋﺸﻖ ﺯﺍ ﻭ ﺻﺎﻑِ ﺧﺪﺍﺋﯽ
ﺑﮯ ﻧﯿﺎﺯ
ﻋﺸﻖِ ﮐﻤﺎﻝ ﮐﺎ ﺁﻓﺘﺎﺏ
ہے ﻭﮦ ﺳﺎﺭﮮ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﺎ
ﻧﻮﺭ ہے ﻋﺎ ﻟﻢ ﺧﻠﻖ ﺳﺐ
ﺳﺎﯾﻮﮞ کی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﯿﮟ۔
ﻋﺸﻖ ﺭﺑّﺎﻧﯽ ﺳﺖ
ﺧﻮﺭﺷﯿﺪِ ﮐﻤﺎﻝ
ﺍﻣﺮ ﻧﻮﺭ ﺍﻭﺳﺖ ﺧﻠﻘﺎﮞ
ﭼﻮﮞ ﻇﻼﻝ
ﻋﺸﻖ کی ﺭﺍﮦ ﺍﯾﺴﯽ ہے
کہ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻋﻤﻞ ﺍﻭﺭ
ﻋﻠﻢ ﺩﻭﻧﻮﮞ کی ﺭﺍﮨﯿﮟ
ﺟﺬﺏ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ہیں، ﻋﻤﻞ
کی ﺭﺍﮦ ﭘﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ
ﺑﮩﺖ کچھ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﺗﺎ ہے،
ﻗﺪﻡ ﻗﺪﻡ ﭘﺮ ﭼﯿﻠﻨﺞ ﺳﺎﻣﻨﮯ
ﮨﻮﺗﺎ ہے، ﻋﻠﻢ کی ﺭﺍﮦ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮭﺎﺗﮯ
ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﮔﺘﮭﯿﺎﮞ
ﺳﻠﺠﮭﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺁﮔﮯ
ﺑﮍﮬﺘﯽ ہے، ﻋﺸﻖ کی
ﺭﺍﮦ ﻣﯿﮟ یہ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺭﺍﮨﯿﮟ
ﺟﺬﺏ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﯽ ہیں،
ﻋﺸﻖ کی ﺭﺍﮦ ﺍﯾﺴﯽ ہے
ﺟﻮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﮔﻢ ﮐﺮ
ﺩﯾﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﻋﺸﻖ کی ﺭﺍﮦ
ﭘﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ کی ﺧﻮﺩﯼ
ﻧﻈﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﯽ، ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﺎ
ﻋﻤﻞ ﺧﺎﻟﻖِ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﮐﺎ
ﻋﻤﻞ ﺑﻦ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺧﺪﺍ ہی
ﻧﺌﯽ ﺗﺮﺍﺵ ﺧﺮﺍﺵ ﮐﺮﺗﺎ
ہے ﺧﻮﺩ ﮐﮭﻮﮐﮭﻼ ﺑﺎﻧﺲ
ﺑﻦ ﺟﺎﺗﺎ ہے ﻭﮦ ﺗﺮﺍﺵ
ﺧﺮﺍﺵ کے ﺑﻌﺪ ﺍﻧﺴﺎﻥ
ﮐﻮ ﺑﺎﻧﺴﺮﯼ کی ﺻﻮﺭﺕ
ﺩﮮ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﺻﻮﻓﯽ
ﺍُﺱ ﮐﻠﯽ کی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﻮﺗﺎ
ہے ﺟﻮ ﺻﺒﺢ ﺳﻮﯾﺮﮮ
ﺳﻮﺭﺝ کی ﮐﺮﻧﻮﮞ ﮐﻮ
ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺩﯾﺘﯽ ہے کہ
ﺍﻧﮭﯿﮟ ﮐﮭﻮﻝ ﺩﮮ، ﺍﭘﻨﯽ
ﭘﻨﮑﮭﮍﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﻝ
ﺩﯾﻨﮯ کی ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺩﯾﺘﯽ
ہے ﺧﻮﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮭﻠﺘﯽ۔
ﺳﻮﺭﺝ کی ﺷﻌﺎﻋﯿﮟ ﺍﺱ
کی ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻧﺎﺯﮎ
ﭘﻨﮑﮭﮍﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﻟﺘﯽ
ہیں ﺑﮍﯼ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺳﮯ
ﺁﮨﺴﺘﮧ ﺁﮨﺴﺘﮧ، ﺟﯿﺴﮯ
ﺟﯿﺴﮯ ﮐﺮﻧﯿﮟ ﭘﮍﺗﯽ ہیں
ﭘﻨﮑﮭﮍﯾﺎﮞ ﮐﮭﻠﺘﯽ ﺟﺎﺗﯽہیں، ﮐﻠﯽ ﺗﻮ ﻋﺸﻖ کے
ﺟﺬﺑﮯ ﺳﮯ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺻﺮﻑ
ﺍﺱ ﺑﺎﺕ کی ﺍﺟﺎﺯﺕ
ﺩﯾﺘﯽ ہے کہ ﺳﻮﺭﺝ کی
ﮐﺮﻧﯿﮟ ﺍﺱ کی
ﭘﻨﮑﮭﮍﯾﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻮﻝ
ﺩﯾﮟ، ﻭﮦ ﺧﻮﺩ کچھ ﺑﮭﯽ
ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﯽ، ﺻﻮﻓﯽ ﺟﺐ
ﮐﻠﯽ کی ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ
ﮐﺮ ﻟﯿﺘﺎ ہے ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ
ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﻭﮦ
ﺩﺷﻮﺍﺭ ﺭﺍ ﮨﻮﮞ ﺳﮯ ﮔﺰٍﺭ
ﭼﮑﺎ ہے، ﻋﻤﻞ کی ﺭﺍﮦ
ﺳﮯ ﮔﺰﺭ ﭼﮑﺎ ہےﻋﻠﻢ
کی ﺭﺍﮦِ ﺳﮯ ﮔﺰﺭ ﭼﮑﺎ
ہے ﺩﯾﮑﮫ ﭼﮑﺎ ہے کہ ﺍﺏ
ﻭﮦ ﺟﺲ ﺭﺍﮦ ﭘﺮ ہے ﻭﮦ
ﻋﺸﻖ کی ﺭﺍﮦ ھے کہ
ﺟﮩﺎﮞ ﺍﺱ کی ﺧﻮﺩﯼ ﮔﻢ
ﮨﻮ چکی ہے ﺍﻭﺭ ﺟﮩﺎﮞ
ﻋﻤﻞ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﻢ کی ﺭﺍﮨﯿﮟ
ﺟﺬﺏ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ۔
ﺻﻮﻓﯽ ﭘﮭﺮ ﺳﻮﺭﺝ
ﻣﮑﮭﯽ کے ﭘﮭﻮﻝ کی
ﻃﺮﺡ ﮔﮭﻮﻣﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﺟﺲ
ﺟﺎﻧﺐ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﮨﻮﺗﺎ ہےﺍﺱ
ﮐﺎ ﺭُﺥ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﻑ
ﮨﻮﺗﺎ ہے، ﻋﺸﻖِ ﺍﻟٰﮩﯽ کی
ﺷﻌﺎﻋﯿﮟ ﺍﺱ کی
ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﯽ
ﮨﯿﮟ۔
No comments:
Post a Comment